Ćwiczenia

4 postów

Ćwiczenia są jednym z głównych elementów dbania o swoja sylwetką. Należy pamiętać, że przy zrzucaniu wagi w zasadzie wszystko rozchodzi się o bilans kaloryczny. Jeżeli ten bilans jest dodatni – tyjemy, równy – nic się nie dzieje, ujemny – rozpoczyna się proces odchudzania. A nic nie pozwala nam wejść ujemny bilans kaloryczny tak łatwo, jak ćwiczenia fizyczne.

Godzina ćwiczeń, w zależności od jego rodzaju oraz intensywności pozwala nam spalić od 300 do nawet 1000 kalorii. Oczywiście im większa ilość spalonych kalorii podczas ćwiczeń, tym większy potrzebny nakład sił oraz motywacji. Dla początkujących osób, dopiero zaczynających swoje przygody z siłownią czy jakąkolwiek aktywnością fizyczną dobrym rozwiązaniem będzie nie narzucanie sobie zbyt dużej intensywności na początku.

W tej kategorii postaramy się nakreślić Wam podstawowe ćwiczenia, które pozwolą spalić kalorie i przyśpieszyć proces spalania tkanki tłuszczowej. Zostaną przedstawione takie treningi jak:

  • Cardio
  • Interwały
  • HIIT
  • Treningi Siłowe
  • Yoga
  • Tabata
  • Treningi Obwodowe

Znajdziesz tutaj ćwiczenia i porady dla siebie jeżeli jesteś początkujący, ale także zaawansowany w sporcie. Nakreślimy Ci zalety i wady każdych z nich, oraz określimy jakich rezultatów możesz się spodziewać łącząc dany trening z odpowiednią dietą oraz suplementacją.